Το πρόγραμμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Αναλυτική Δεδομένων στα Κοινωνικά Δίκτυα στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία» στοχεύει να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη των επαγγελματιών του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου για ουσιαστική κατανόηση και αποτελεσματική αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ.
Η θεματολογία του συνδυάζει τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ με εξειδικευμένες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων από τα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας έμφαση σε στρατηγικές προβολής, διαχείριση διαδικτυακής φήμης, ανάλυση συναισθήματος και προβλεπτική ανάλυση.
Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν data-driven στρατηγικές μάρκετινγκ, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα και την εμπειρία πελατών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. Εντάσσεται στα θεματικά πεδία του Τουρισμού, της Διοίκησης και Οικονομικών Επιστημών, καθώς και της Πληροφορικής και των Επιστημών της Επικοινωνίας, αντανακλώντας τη διεπιστημονική του διάσταση και τη σύνδεσή του με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.